Korjauksia sukukirjan tekstiin ja perhetauluihin

25.3.2018

Tämän uutisen liitteenä tulee tiedote, jotka sisältää päivitetyt korjaukset sukukirjan tekstiin. Vastaava tiedote on tehty myös sukukirjan perhetaulujen korjauksista. Se julkaistaan sukuseuran jäsensivuilla.

Pöykön sukukirjan ensimmäinen painos julkaistiin helmikuussa 2017. Kirjan nimi on Pöykkölästä maailmalle – Tuomas Pöykön ja Brita Korkalon jälkipolvien tarina.

Toimitus teki parhaansa, mutta valitettavasti kirjaan jäi virheitä.

Kirjan tekstin ja perhetaulujen korjausliuskoja on tähän mennessä jaettu muun muassa sukukokouksessa heinäkuussa 2017 ja kirjan myyntitilanteissa. Korjauksia on julkaistu myös Pöykön suvun Facebook-sivuilla.

Tekstin päivitetyt korjaukset julkaistaan nyt uudestaan oheisessa liitteessä Sukukirjan_tekstin_korjaukset_13.3.2018.docx.

Lukijoilta pyydetään edelleen palautetta kirjan virheistä ja puutteista, jotta ne voitaisiin korjata viimeistään seuraavassa painoksessa. Viestit voi osoittaa Kustaa Hulkolle puhelimitse tai sähköpostin kautta (040–1591581, kustaa.hulkko@icloud.com).

Kiitos jo etukäteen!

Liitteet